Plask!

Idag har vi haft REHAB. Soya fick simma först av alla, gick bättre än det brukar. Hon hade tillochmed till att käka lite torkad lever medan hon simmade. Hon fick simma 6 minuter idag.

Efter att alla hundar simmat satte rehab-läraren igång jet-streamen, och jag ville kolla hur mycket kraft det var i den, så jag vek upp byxbenen och hoppade ner till andra trappsteget för att känna efter. Rebecca och Natali lutar sig över kanten för att kolla jet-stramstrålen. Helt plötsligt får de den geniala idén att putta mig i poolen med kläderna på. PLASK sa det bara, så var jag helt dränkt. MYSIGT (not). Fick springa upp till stogan o byta kläder innan samhällskunskapen.

O så har vi en liten film oxå, på Soyas fantastiska balanssinne ^^



Kommentarer
Postat av: Louise

Å vad duktig Soya har blivit på att balansera. Vilken skillnad sedan i somras... ;-)

2009-10-14 @ 09:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0