*SmirkSmirk*

Tjohej!

Har precis slängt ihop en läxa som skulle va inlämnad imorgon tydligen.. Jag verkar inte ha pappret med uppgiften beskriven i min ägo, men fick den kort förklarad av Fanny: Skriv om detdär "styrelsemötet" vi hade på skoltid, skriv vad vi gjorde o vad du tyckte.

Så, det gjorde jag, och detta är resultatet (Dan är läraren):

"Tja, ett styrelsemöte, bestämt och styrt av Dan the Diktator. Vi fick en malljävel att följa, fett onödig och tråkig. Vi följde inte den i alla fall, för jag var sekreterare, o strök allt som var jobbigt.

Vi bestämde oss för att bilda en förening som skulle heta Örkelljunga Hundägarförening (oväntat va? Vi hade tyvärr inte bättre fantasi).

Mötet var ostrukturerat, större delen av gruppen tyckte övningen var onödig och tramsig.

Halva lektionen ägnades åt att diskutera styrelser med Dan the Diktator (som tvingade oss att göra denna onödiga övning, extremt odemokratiskt gjort, den lilla smyg-diktatur-lovern).

Vi fick tillslut lite gjort. Vi skrev ner vissa grejjor och kom fram till att till ”nästa möte” (som ALDRIG kommer att äga rum) skulle vår kassör fixa ett budgetförslag.

Tjing tjong kines, det var du som fes!"


Japp, tror ni jag får MVG på den? (Jag skrev ett meddelande när jag skickade in att han inte får visa den för svenskläraren för jag inte vill ha IG i svenska B, uppgiften är i samhällskunskap).


Förresten, HUR kan en PARFYM vara fylld med energi? Läste just det i en annons... PFFT, tror de att man är dum på riktigt eller?


F.ö. har jag nästan helt bestämt mig för att göra äkta dreads, syntet e inte alls lika snygga.. Men ska fundera ett par dagar till på det!

Nu ska jag ta en dusch, sen är det sovdags!



P.S. På LÖRDAG åker jag och Soya till Anna i Halmstad, o stannar till söndag eftermiddag. Myspys ^^ Blir säkert en hel del niceiga vovvepromenader, o Soya o Kito ska få dampa runt i någon rasthage eller nåt oxå tror jag.


Kommentarer
Postat av: Dessiré

Jag tycker lätt att du ska få MVG :D

2009-10-19 @ 22:47:48
URL: http://forsbrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0