Svampar på besök

Soya har fått ovälkomna gäster i sina öron, mest i vänster öra. Det är familjen jästsvamp som är och hälsar på.

Vi var hos vetten idag då, som ni säkert förstår. Så nu har vi massa saker som ska droppas ner i öronen en vecka framöver.


Jag har även övningskört lite med pappa, gick rätt bra tycker jag. Körde från vetten (Miatorp) till apoteket på drottninggatan, och sedan hem till mormor, där jag skulle fika och klippa hennes vovve Ludde.


Jag BORDE göra mkt mer skolarbete än jag gjort hittills under lovet... Har inte ens börjat med samhällsuppgifte, not good, o måste räkna typ 2 kapitel matte ;)



Nä, nu ska jag kolla TV istället, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Louise

Svampar i öronen, usch, jag visste väl att det fanns faror med att bo i skogen i Örekelljunga. Skogen med tillbehör har flyttat in i öronen helt enkelt ;-)

2009-10-29 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0