Aoowtch

Natten var fruuuuktanvärd. Hade huvudvärk till och från hela dagen. Gick och la mig typ 21, mådde illa och hade migränhuvudvärk, trots att jag tagit en Voltaren jag fått av Fanny. Min egna migränmedicin är slut...

Vaknade flera gånger under natten för jag hade så fruktansvärt ont i huvudet, vid halv 3 gav jag upp och gick ut med Soya en sväng. Spydde några gånger under promenaden, var tillbaka i sängen typ 3, somnade efter ett tag, ställde klockan på 06:30.

Var astrött när klockan ringde, och gick upp kl 8 istället. Hade satans ont i magen, kände mig helt slut i hela kroppen. Åt lite yoghurt och flingor. Kom faktiskt i TID till lektionen, började med att gå hundpromenad (vi hade rehab-lektion).


Soya fick för första gången testa att simma i poolen, hon var as-kass på det ;) Först när vi drog/lockade henne ut från trappan bara var hon helt stilla (hon hade ju flytväst, så hon flöt ju). Sen tittade hon sig omkring och paddlade lite sakta med frambenen. Helt plötsligt satte hon igång o paddla som en galning (fortfarande bara med frambenen ;), helt galen var hon.

Hon tyckte INTE det var kul, men nån gång måste hon ju vänja sig. Hon fick bara simma en väldigt kort stund, sen fick hon gå upp, o vila på trappan. Sen gick vi ut i duschrummet där jag stretchade henne, sköljde pälsen för att inte huden skulle bli irriterad av saltet, samt fönade henne torr med vår nya, fantastiska fön :)


Efter lunch åkte vi inte till UBC för fotografering, ite alls kul, för vi var nog sist på dagen, och fotografen var jävligt kort i tonen och lite otrevlig emellanåt.


Nu på kvällen har jag beställt visitkort, till att göra reklam för vår hemsida. Skall även försöka lägga ion Fannys och Ingrids texter nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0