Körningen

Hade körlektion idag, trodde det var DENNA veckan lektionen var tidigt, men det var nästa, så jag fick lulla runt lite i HBG innan jag åkte upp till körskolan. Åt en macka på subway, o köpte en chokladkaka+ett litet paket mjölk på 7Eleven.

Jag tittade nämligen i mobilen, när jag nästan var framme i HBG, för att jag inte bar säker på om det var tio i två eller tjugo i. Så ser jag att jag skrivit att det var den 17e som läraren hade ändrat tiden ;) Menmen, bättre att jag kom för tidigt idag, än att jag missat det o kommit försent. Dock missar jag idrotten även nästa vecka pga det.


Kärningen gick f.ö. inte alls bra idag. Märks att det var ett par veckor jag körde sist. Blir genast mycket mer osäker, och dessutom var det MASSOR av trafik vid denna tiden, såklart.


Nä'r jag skulle tillbaka gick det ingen buss ända ut till Hjelmsjö, så jag fick gå från byn.

När jag kom hem var jag ute typ 40 minuter med Soya, o sen dess har jag pluggat på "hundens ytliga muskler", läxa till tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0