Örk...

Matte B är ren jävla skit alltså! Jag ska testa att göra ett gammalt nationellt prov, klarar jag iaf G på det så tentar jag av kursen när nästa möjlighet finns att göra nationella.

Det är verkligen värt att bara få G i kursen om jag precis klarar provet mot att slippa sitta där 1,5 timme varje måndag eftermiddag. O jag gör ju ingen matte heller, bara hittar på massa annat skit att göra, som egentigen kan vänta.


Behövde handla mat idag, men hade inga pengar. Så kom någon i klassen på den genialiska idén att lämna tillbaka skåpsnyckeln, vi kommer ju ändå inte använda våra UBC-skåp något mer. Så där fick jag 100 kronor. Dock blev dagens inköp 114 kronor, så jag lånade 20 kronor av Ingrid.


Det är HELT skadat att man inte får studiebidrag i augusti! Det är ju då det kostar som mest, all mat ska köpas på en gång, annar fyller man ju på efter hand, men då köps ju ALLT nytt.

Nu är det nästan en månad kvar till jag får pengar nästa gång, och matpengarna jag hade är SLUT. Har sparkontot, men jag TÄNKER INTE använda det. De pengarna ska gå till min löwchen och inget annat (o där e bara 6000 kvar efter Soya operation, så nu måste jag spara massor igen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0