Puke!

Natten var en tvättäkta pissnatt!

Vaknade vid typ 3 och mådde förbannat illa. Hade jävligt ont i magen. Spydde och spydde och spydde tills hela magen var helt tom. Kunde inte sova pga. extrem hunger, men vågade/ville inte äta något.   

Upp halv 7 och gå promenad med "min" 1:a (alla 3or o 2or har fått en etta att gå morgonpromenad med till alla 1or börjar sköta det. Min är dock duktig ändå, jag går tillsammans med Malin som har en goldevalp). Tränade uppletande i skogen, efter första hämtet fick Soya tokryck, och fnattade runt trots att jag sa åt henne att det är ajaj i magen!

Mådde piss hela förmiddagen, fram till lunch då jag åt liiite, vilket gick bra (alltså var det bara pga. något som inte magen vill ha kvar i sig eller nåt).

Alla gick på promenad med vovvarna efter lunch. Soya fick inte gå med eftersom hon redag gått promenad på morgonen, jag klippte av all den hemska pälsen som växt ut på sidorna/rumpan (bara med 4:an skär, så det är typ 1 cm kvar) + ansiktet och svansen kort. 

Fick stallstädning som uppgift, städade tillsammans med Alexandra NP2 och Josephine NP1. Dammsugade loftet, sopade rent mitt stall & skurade småhundsstallet. Försökte även få bort de bruna rost(?)fläckarna i poolen, det gick inte.


Imorgon är det någon variant av öppet hus här, för det är "LEVA 2009" i Örkelljunga (de ska lura hit folk till att bo, typ låtsas att inte alla springer på Coop och snackar skit om allt och alla, utan att det är uuuuunderbar och alla är såååå trevliga). Vi har haft 1,5 vecka på oss att planera, då det då kom som en stor, fet överraskning att det var hela 5 timmar det gällde.

Jag och Soya ska visa freestyle x 2 (både på förmiddagen och eftermiddagen) vi har satt igång lite "vildare" träning för 5 dagar sen, och har alltså gjort ett tappert försök att få ihop ett 3-minuters freestyleprogram under denna tid. Toppenknoppen!

F.ö. ska vi tydligen fixa våra egna APUplatser nu, till vecka 4-8 nästa år. Jag har en kul plan, funkar inte den kan denna förändring ta och go to hell, cykelställ!


Nu ska jag snart gå med Alexandra och Malin toll Mc Donken, jag ooorkar inte laga mauud.



Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0