Sofiero, snart

Uppe först av alla i huset minsann! Trots att mobiltelefonen (=väckarklockan) är kvarglömd i en bil, och återfås idag runt 11.

Har hunnit raka Soyas tassar, packa det mesta som ska med idag samt sitta en stund vid datorn, och allt detta INNAN det egentligen var planerat att gå upp, kl 8.
Anledningen till att Soyas fossingar är rakade är att hon eventuellt skall lånas ut i junior handling idag. Det blev krångel med hund till en tjej som heter Amanda, igår kväll, så möjligheterna att ordna ny vovve till idag är ju i princip obefintliga. Så eventuellt blir det Soya, dock är hon ju inte alls i utställningsskick pälsmässigt, men jag får väl förklara läget för ringsekreterarna så blir det nog bra.
Ska bli skojsigt att träffa Amanda och Nina idag tycker jag :)
O såklart Malin, som ska visa några västgötaspetsar, o jag visar kanske någon västgöta jag med, vi får se.
Nu är det dags för frukost, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0