Tårtkalas

Till FRUKOST ^^
Vi firade ju Fanny igår kväll, för hon fyller år idag. O då blev det lite tårta över. Den överblivna trtan delade jag & Ingrid på till frukost *MUUUMS*. Jag gick dock inte upp förrän 30 minuter innan ekologilektionen, så jag fick ta med mig tårtbiten, tallrik och sked ut i skogen. Men det gick lika bra det :)

Under ekologilektionen skulle vi göra bandprofiler, dvs. lägga 10 rutor á 1kvm nedåt i en sluttning. Vi gick ut en bit i skogen, Bengan valde plats. En plats med typ ingenting. Så på vårat papper stog det ungefär såhär:

Ruta 1
Absolut nada

Ruta 2
Bottenskikt: Några grässtrån

Buskskikt: En liten bebis-bok (trädet bok alltså)
Ruta 3

Bottenskikt: Lite mossa
Ruta 4

Absolut nada

Ja, ungefär så såg det ut hela vägen.. Oerhört spännande -.-
Efter lektionen kollade jag ett avsnitt Förhäxad med Ingrid, o sedan var det dags att gå till bussen och åka hem till Helsingborg.


Sen dess har jag typ bara sovit, tränat cigarettsök med Soya och suttit vid datorn.

Nu är jag riiiktigt hungrig, giiief me som food!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0