Tjing tjong kines...

...det var du som fes!

Idag har vi minsann hunnit med massa grejjor.


Jag har klippt en pudel, practise-driveat med pappsen samt varit ute på Väla och fixat en ny mobil (man kunde inte höra vad den man pratade med sa i min gamla, det var helt knastrigt). Dessutom klippte jag halva gräsmattan hos pappa, med den jääävla jobbiga gräsklipparjäveln. Det är liksom ingen motor eller nåt på skiten, så man får typ ta sats två meter, trycka ifrån allt man har, o sedan klipper man ungefär 30 cm gräs. Sen är det bara att backa två meter till o springa och trycka på igen. Kul ju -.-


Halv 11 åkte vi ut, jag och pappa. Vi körde ner till Miatorp typ, o körde runt lite där, övade backning runt hörna, och jag blev bara jättefrustrerad och arg, för det gick inte som jag ville.


Pudelklippningen tog väl typ tre timmar. Efter det fikade jag lite med mamma & Lars, o sen åkte vi ut till Väla o fixade mobilen. En Sony Ericsson blev det, igen.


Nu ska jag jobba vidare på djursjukvården, just nu är det andningsorganen jag skriver om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0