Inskrivning

Sådärja, då var inskrivningen gjord, och jag har skickar studieförsäkran till CSN, så snälla, snälla CSN ge mig pengar snart!


Blev väl inte mycket klokare på vad som händr och fötter här under dagens information, kanske blir det bättre på måndag då vi samlas endast webdesignarna.


Lite bilder har jag fått önskemål om. Dessa togs samma dag jag flyttade in. Skrivbord och lite sånt kommer också så småningom :)


Fotat från "hallen"



Soyas klädställning till vänster och min till höger



Våningsäng, det bakom klädställningarna är också våningssäng, fast den är infälld i väggen



Fruktskål, med flera olia sorters frukt :)



Mitt diskställ/tallrik/bestickförvaring



Säng med tillhörande pudel



Min utsikt :)





Imorgon ska jag försöka ta mig till bibblan för att låna lite bra böcker samt skriva ut papper så jag kan söka bostadsbidrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0