Nya äventyr

Hallå hallå!


Idag började jag och Soya dagen med en cykeltur till brukshundklubben, stor och fin plan. Vi tränade en stund, och cyklade sedan tillbaka. Soya kunde springa lös efter cykeln större delen av vägen.


Sedan Åt jag ett par smörgåsar, och Soya fick mat hon med. Sen lämnade jag henne på rummet och cyklade ner till skolan, för att kolla hur lång tid det tar, 12 minuter blev det idag, antagligen kortare om jag ta en annan väg än idag. Helt super.


Under kvällen har vi bara tagit det lugnt. Jag åt lax och klyftpotatistill kvällsmat, och så blev det 2 vaniljbullar till efterrätt :)


Nä, nu skq jag förbereda lite inför imorgon, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Amanda hansson

hej hej malin och soya...kul att hon går lös... :D :P

2010-08-23 @ 17:11:06
URL: http://www.amanda-hansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0