Karma

Min karma är något fel på... Vet inte vad jag gjort för fel bara så vet itne hur jag ska ändra tillbaka det...


Idag har jag åkt på en hejdundrands förkylning och rejält ont i halsen, mina knän, som inta verit ontiga alls på flera år, har börjat göra rejält ont.

Igår fick jag veta att jag behöver glasögon, då jag har både brytningsfel och är närsynt.


Soya hade mer ont i höften än vetten trodde, vi var hos hundfysio idag och fick det bekräftat. Muskelmassan skiljer rejält mellan höger och vänster. Klippkort inköpt för simning x5.


Dessutom har Soya dragit till med en stor hotspot på svansen, som vätskar och är äcklig.

Så Soyas liv ett tag framöver ser ut som följer: Inget hoppa, inget springa, ingen träning, endast korta promenader i skritt-takt. Vila massor. Kul va?


Allt detta har hänt inom loppet av 2 dagar. BLAJJ och SKIT!



Geggigt och härligt...

Kommentarer
Postat av: L, Inja & Fendi

Stackars SoyBoy! och stackars Malin.. Varma kramar till er båda!

2010-12-22 @ 10:42:31
URL: http://4fota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0