Bättre

Soya är pigg och glad som vanligt igen... Konstiga hundjäkel!


Skulle ha tränat brandvarning idag efter praktiken, men det blev inget med det. Några portar från min, lngre upp på gatan, fick Soya syn på en katt, hon kastade sig framåt, och jag mitt pucko grep tag om flexilinan istället för att trycka på knappen. Brände mig på lillfingret, svider som fan.

Soya sprang i full jävla fart efter kattjäveln, och jag skrek på henne att stanna, hon lyssnade inte och sprang runt en bil som stod parkerad, turligt nog sprang katten in under bilen, och jag kunde få tag på Soya mitt i jakten och förklara jävligt noga att vi inte pysslar med sådant. Sen hade jag tappat humöret, så träning var det bäst att låta bli!


Imorgon ska jag och Soyis ner till hundcaféet och käka frulle, mumsigt ^

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hahahah! Ibland är kroppen snabbare än tanken! Skönt att Soya känns normal igen. Hundar kanske kan vara svängiga i humöret precis som du och jag.

Puss

2010-02-10 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0