FANskapshelvete!

Satt och sökte på google efter epilepsi. Hittade bl.a. detta i ett forum....

"För ett knappt år sedan fick min hund epilepsi. Det började med någon mycket svag huvudkastning - något som jag egentligen inte uppmärksammade till en början. Först efteråt kom jag ihåg att det hade sett ut som om han försökte fånga en fluga i luften. Först någon vecka senare kom de första anfallen."


Liksom, vad ser detta ut som tycker ni??????



Har även läst på Agria: "I de flesta fall vill veterinären utesluta andra sjukdomar som kan orsaka kramper och tar därför ibland blodprov, urinprov, EKG samt röntgenundersöker hunden."

Good luck med 2,500 på kontot, att ta alla de där testerna. Ska nog ringa och boka tid redan i veckan iaf, får väl säga till att jag inte har mer än så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0