How about?

De som höll i instruktörsutbildningen som jag gick ska ha freestyleläger i sommar!

En bit utanför Billesholm faktiskt ^^

Ska fundera lite, kanske man skulle anmäla? Nu när det ändå är i Skåne?

Men, dyrt är det, och jag är redan skyldig pappsen 4000 kronor (hua)... Men, kul hade det varit, och jag tror jag kan spara ihop tillräckligt :) (önska sig del av det i fölsis?)

Och med tanke på hundfanskapets statistik på veterinärkostnader och -besök per år, kan det kanske bli lite svårt *hehe* Klippkort hos vetten var det va, eller hur Dessiré?

Nu är det dock VERKLIGEN dags att sova. Och ont i lillfingret, som ju fick ett brännsår av flexilinan, har jag, det svider och är dumt och äckligt!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Dessiré

Exakt! Varför finns det egentligen inte? Dom borde ju tjäna på det ändå ;O

2010-02-11 @ 17:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0