Last Night

Sita kvällen i Gbg!

Borde packa. Det är tråkigt att packa...
(Finns en anledning till att jag kommer på massa annat onödigt, som att blogga exempelvis)


Idag har jag varit en sista gång och shoppat på Nordstan. Och vet ni vad jag hittade där??? Min studentklänning ^^




Snajsig va??? O den har axelband, tunna vita, mitt hår är dock i vägen på bilderna här. Hade inte velat ha den om den inte hade det, det är bara så himlans jobbigt då!



Imorgon vid lunch kommer iallafall pappa och hämtar mig. Tur det, för jag har ingen mat kvar. Idag blev det ett kokt ägg, några chips och två torra tortillabröd till kvällsmat. Min iskalla jordgubbssaft räddade dock det hela.

Packa var det ja... Örk, jobbigt! Dessutom är ALLT dammigt eftersom de rev ut köket i onsdags, o sedan spacklade och slipade litegrann i torsdags, så ALLA mina grejjor är dammiga, även bordet, soffan, hela badrummet osv. Jobbigt o städa allt det -.-

PACKA! Jag ska packa NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0