Sista!

Idag var det sista dagen på praktiken. Och det blev även första SLASK-dagen här i Göteborg. Efter lunchen gick jag promenad med Soya och löwchen-killen Nisse. Våtdräkt hade varit en mer lämplig klädsel än den jag hade på mig iallafall -.- Fick skutta mellan vattenpölarna, och ändå var jag blöt om fötterna ordentligt när vi var tillbaka i butiken.


Jag passade på att köpa med mig en massa nödvändiga saker såhär sista dagen :) exempelvis super-godiset (frystorkad vom, Soya ääälskar det), och ett stort tuggben med lamm-smak som Soya skall få imorgon ifall jag vill ut och hitta på något själv under några timmar.

Jag hittade även några skojiga saker till Ellie :) En påse benformade mini-godisar med lammsmak, och en liiiiiten pipleksak.. Samma sort som ankan hon har(hade?) fast det är en björn istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0