Snöskog

När vi vaknat idag, jag och Soya, gick vi direkt ut för att gå en promenad i Slottskogen. Utforska lite.

Jag hade kameran med, och fick några härliga bilder med mig hem :)


Dags att vakna!



Spanar ut över Göteborg


Hästapolle vi träffade på vägen. Soya pussade den lite på näsan :)


Spanar på alla gräsänder, spännande!


Försöker klättra över ;) Matte är taskig som håller emot i kopplet


"Snäääääääälla, jag kaaaan väl fååååå?"


När vi gått förbi alla djuren fick Soya springa lite lös


Hon blev lite flåsig ;)



Nä vi kom hem fick Soya mat och ett stort tuggben att roa sig med under tiden jag var iväg och shoppade lite.

Hittade ett par jeans för 50 kr, ett för 100 kr. O så tre tröjor för 50 kr styck. O jag köpte även två pocketböcker för 29 kr/styck, och en plastburk att ha lunchen i till praktikplatsen :)


Nu har vi precis varit ute och tränat brandvarning. Gick väl bra, men varje gång det kom folk förbi vägrade hon skälla, hon bara "boffade" litegrann. Hehe, inte kommer jag vakna av sånna mes-ljud!

Snart ska jag gå ner till Fjällgatan, där Peter ska hämta mig med bilden. Jag skall hem till Peter m. familj och käka middag och lite så :) Soya får vara kvar hemma här, får hoppas att hon håller tyst...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0