Tankar

Usch vad allt blir konstigt och förvirrat när ens älskling inte mår som den ska...

Mycket tankar som snurrar.


Jag slängde ut en beskrivning av Soyas "rädsle-/panikattack" från promenaden i söndags.

En del svar jag fick, var att detta kunde vara ett ep-anfall. Det var tillochmed en som faktiskt hade en hund som gjort på detta sätt under/efter EP-anfall.

OM detta är fallet med Soya, innebär det att hon haft tre ep-anfall under väldigt kort tid, först de två med ryckningar, och sedan det i söndags på promenaden...

Enda sättet att få fram ett svar på detta är ju att göra en ordentlig undersökning hos vet. Funderar på att göra det medan jag är här uppe, det finns ju stora, bra djursjukhus här. Ska iallafall ringa och kolla upp det.

Har ingen aning om vad sådant kostar, får väl förvarna om att jag inte har det så väldigt "fett" så det inte kör på med mer än jag har råd med.


På söndag kommer kanske pappa upp och hälsar på, över dagen bara :) Trevligt tycker jag. Helgen efter det kommer mamma och Emma, de stannar från fredag till söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0