Tjosvejs!

Idag har jag bla. badat och fönat två hundar på praktiken, en löwchen och en blandras. Dessutom har jag hjälpt till att göra om i skyltfönstren, samt fotat Essi och Meya (Essi är Meyas mamma).


Meya



Dessutom har jag skickat in första hemuppgiften från freestyleinstruktörsutbildningen. Resten måste jag vänta med då jag behöver folk som vill vara med på kurs till det (har redan tvingat några 1:or ;)


På lördag har jag bestämt att jag ska åka till Nordstn o köpa ett par byxor och någon varm filt. Fryser som attan på nätterna eftersom jag bara har mitt påslakan utan täcke i, hjälper inte trots att jag har mjukisbrallor och t-shirt, och det är så jobbigt att sova i tjockare kläder... Byxor behöver jag eftersom jag lyckades få med mig endast ett par upp *doh*.


Idag var jag ute och tränade brandvarning med Soya efter praktiken idag, gick bra trots störning från folk som gick förbi (de tittade skumt på mig, kanske för jag stog och hetsade min hund bredvid en rykande kruka :P)

Nu är det läggdags, imorgon ska jag försöka hinna med en tur i slottskogen innan praktiken :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Men Malin, hur packar du egentligen... ett par byxor för 5 veckor....hmmm. Hoppas det finns både tvättmaskin och torktumlare...

2010-02-04 @ 08:39:03
Postat av: Pappa

Kan du inte låna ett täcke av Peter o Linda. Alla har massor av extra hemma.

Puss pappa

2010-02-04 @ 12:11:42
Postat av: Lovisa, Inja & Fendi

Var det alla tricken som du knåpat ihop förklaring till? Jag har inte gjort NÅTT alls sen jag kom hem, fick en dum låsning mellan skulderbladen med nerver i kläm så jag har käkat superstarka smärtstillande och är alldeles luddig i huvudet.. MEn snart så :D Då blir det hårdträning för jyckarna :D

2010-02-04 @ 23:41:46
URL: http://4fota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0