Wiiihoo

Fick just veta att Agria tänker betala Soyas MR ^^ Jippii! Så nu ska jag bara prata med veterinären så jag vet hur jag bokar tid och allt!


Igår kom mamma och Emma hit. De gick runt på sta'n medan jag hade praktik. Sen gick vi inom Willy's på väg hem och handlade mat till kvällen, tacos bestämde vi oss för :)


Imorse hade vi tänkt käka frukost på hundcafét. Tji fick vi, när det var stängt pga. all snö. Hungriga var vi, så vi gick till Hemköp och köpte god frukost, och tog bussen hem. Soya är slut i rutan nu, efter att ha skuttat i all djup snö!


I eftermiddag ska vi nog åka in till Nordstan, kolla lite i affärerna och sedan käka på restaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0