Äventyr

Idag har jag och Soya varit på äventyr. Vi har åkt spårvag och buss till Mölndal, där vi träffade Emelie och Sky. Med dem åkte vi ut till brukshunsklubben och tränade lite lydnad, och gick en trevlig promenad. Vi gick igenom hela LK 1, och kommenderande varandra. Det gick riktigt bra för Soya :) Hon stack dock en gång, efter hopp över hinder kom hon in i fotposition, o sedan drog hon världens runda runt planen ;)

Soya tyckte Sky var jätteskojig, under promenaden hade de riktigt skoj ihop, brottades och jagade varandra.

Vi stack sisådär halv 10, och var tillbaka i lägenheten kvart i 3. Behöver jag säga att Soya somnade som en stock så fort hon hoppat upp i sängen?

Idag har jag även kollat upp hur jag tar mig till centralstationen på fredag, jag ska tydligen byta en gång, från spårvagn 10 till 7. Men det går säkert utmärkt ^

Lite bilder från idag

Soya på spårvagnen


Vår spårvagnshållplats


En av papegojorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0