Euuhm...

Nä, det blir inget med bilder idag, jag orkar inte... Skall göra ett försök imorgon!

Idag har jag varit väääääldigt trött iallafall, pigg nu på kvällen dock, för jag sov en stund efter skolan. Imorgon börjar jag inte förrän 14. Men går till kl 18 -.-


Idag har jag påbörjat en ny inlärning med Soya! Egentligen var tanken att hon skulle backa upp i soffan på loftet.. Men istället började hon lyfta ena bakbenet, typ som när en hanhund kissar elelr nåt.. Så det ska vi jobba vidare på, får se vart det slutar ^^


Fick även en idé om hur jag skall kunna lära henne "spansk skritt" (gå med höga frambenslyft). Det får bli nästa projekt!


Nu skall Soya få lite mat, och jag ska borsta tänderna. Sen blir det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0