Helluuuu

Börjar med lite bilder från Sthlm, fotograf är Erika Rolfsson










Så, nu när detta är överstökat, kommer lite kort om vad som händer och sker här hos mig för de som orkar läsa!

Idag har Soya fått simma i poolen, bada och klippas. NICE, nu är hon inte en stinkande lurv-potta längre :) 


Bra var det, eftersom vi sticker till Götet på lördag, och då måste vi ju visa oss från våra bästa sidor ;) För er som inte hänger med i svängarna, skall vi till Gbg och ha praktik på en "hundaffär" i 5 veckor (hundokattcentrum.se).


O nu, till det bästa av allt, nästa helg hoppar vi på tåget till Sthlm jag och Soya. Där skall vi gå instruktörsutbildning i freestyle.. Dyr som f*n, men det är det värt ^^ Jag skall bo hos Philippa under tiden, skojjigt värre! Är dock lite oroligt att villa bort mig på tunnelbanan till Hägersten där kursen är, eller nåt.. Men det löser sig nog!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0