Positionering, whoooyaa!

Nu är jag glad, glad, glad!

Tidigare i webbdesignandet har jag använt mig av tabeller. Då vi började på projektarbetet, jag och min grupp, berättade läraren att jag kommer behöva använda mig av ett helt nytt sätt för att bygga hemsidor, nämligen positionering. Hon sa att hon skulle visa mig hur, efter lovet. Jag orkade dock inte vänta. 

Så nu, hela kvällen, har jag suttit på webdesignskolan.com och läst igenom den info de har där. SEGT kan jag säga.

Men, efter massa pillande och fixande, har jag ÄNTLIGTEN lyckats, så när är det bara sisådär 24 html-filer som skall göras om efter detta *höhö*.. Har iallafall gjort 8 stycken nu ikväll, fler blir det imorgon.


För övrigt idag har jag varit i stallet med Eva, vi körde upp till ridhuset, och jag fick rida lite, myspys! Cello var väldigt tittig i början, blev rädd för sin egen spegelbild ;) Men när vi började arbeta lite, fick han annat att tänka på, så hade han inte tid att leta efter "spöken" längre. Han är hela 1.70 hög, lite väl stort till mig, orkar inte riktigt trycka ut i hörnorna och sådär. Men han är otroligt "snäll" och trevlig.

Imorgon ska jag börja packa inför flytt till Örkelljunga och skolan, dock är det inte så mycket som skall med, jag har ju bara två veckor i skolan, innan jag åker till Göteborg på praktik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0