Shopaholic

Idag har jag och Lexi-Luring varit på Väla och shoppat loss (hehe, igen, var i Malmö igår).

Idag blidde det en jacka, ett linne, leggings, benvärmare och hårklämmor :) O just det, brunt nagellack också.


Efter Väla åkte jag med Eva (& Max) ut till stallet, myspys :) (MIIIH, jag vill ha en häääääst). Vi åkte ut till ridhuset med Cello, han hade en sxtra stor spökdag idag, o ville inte alls gå in i transporten heller. O han var allmänt störig och barnslig. Men han är söt andå :)


Nu är jag precis hemkommen från middag hos mamma. Letade även efter mina ridstövlar i garaget där, hittade en, alltid något!


Nu är det läggdags, Malin och Soya är trötta (Soya har tillochmed redan somnat). Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0