Varg

Nu har dom, på 6 timmar, skjutit 22 vargar... 12 000 jägare vill vara med och skjuta varg. Sinnessjukt.. Men man kan ju hoppas de lyckas knäppa ett par av sina egna oxå, nu när de är så många ute...


Jävligt smart att skjuta varg under vår kallaste månad, då valparna inte lärt sig jaga själva ännu, och det är svårt med maten som det är. Idiotjävlar!


Snart skall jag på bio med Alexandra iallafall, Imaginarium of Dr. Parnassus blir det idag :)


Förkylningen börjar gå över nu, skönt! Igår var det riktigt pissigt hela dagen, men sov i soffan typ hela dagen, och gick sedan och la mig tidigt. I morse kändes det mycket bättre! Har gått med mössa och halsduk på hela dagen också.


På måndag sticke jag och Alexandra till Malmö o shoppar lite, ska bli skojsigt :) Fika med Jullan ska vi göra också!


Men nu är det dags för mat, så jag hinner bli lagom hungrig inför bion och popcornen ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0