Agility

Heela helgen har spenderats på Råådalens BK, på agilitytävling. Igår tävlade jag själv, 2 st hopplopp och 1 agility.

Disk i första hoppen och i agilityn, i andra hoppen gick vi i mål med 20 fel tror jag, lite småmissar sådär.

Det var varmt, och Soya var INTE sig själv, blev ju RÄTT paff när jag gav start-kommando i agilityloppet, och hon tog första hindret och sprang förbi nästa - att Soya väljer att strunta i ett agilityhinder är INTE normalt. Hon hann komma upp på A-hindret, så det blev disk där, men vi körde klart banan och det gick jättebra :)


Idag var jag på plats som funktionär - hindervakt i klass 3 agility. Var där vid 8 och åkte hem kl 14.


Imorgon börjar min sista gymnasievecka någonsin, galet va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0