On my way

Sista dagen på kenneln idag. Imorgon bitti drar jag och Soya iväg på agilitytävling, och sen på måndag bär det av till Ånnaboda och rikslägret.

Kommer nog bli intensiva två veckor som följer. Men galet roliga!


På måndag åker jag och Bengt (Bengt ska till Sthlm, så han lämnar mig på lägret på vägen) till Motala. Lägret börjar inte förrän på tisdag, men det är "samling" redan klockan 10, så för att slippa åka mitt i natten, så åker vi större biten redan på måndag.

Sedan tisdag-söndag är det riksläger då, men massa roliga hundträningspass! Söndag lunch bär det av igen, då mot Jönköping, och Stardogs barnläger där jag skall hjälpa till som ledare.

Idag ska det handlas mat till Malin & Peter som kommer hem imorgon, städas och rastas hundar. Fullt upp alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0