Back on track

Jag är tebax i Örkelljunga! Fick skjuts av Bengt upp.


Idag har jag och Soya hunnit med att köra ett riktigt bra agiliypass, det bådar gott inför tävlingen den 14:e :)


Imorgon har jag två hundar att klippa, pudlar. Å sen blir det lite mer agilityträning med Soyisen också.



O juste!! Idag när vi skulle hem från Statoil kom det två Volvobilar (oväntat -.-) med Örkelljunga-bönder. De körde fort som faen efter oss (jag, Sofia & Alexandra), så vi skulle springa över gatan för att komma till gång/cykelbanan, o precis där jag sätter foten efter att ha hoppat över en snövall är det en stooor isfläck. SVISCH sa det, så låg jag i backen, och för att rädda glassen (korkat, jag vet) jag hade i handen slog jag ner sidan av handen först, rakt på en vass is-grej i marken, så det blev värsta äckliga hacket. :(

Dumma Örkelljungabönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0