BiiiiiiP

Hallå i stugan!

Idag har det varit en intensiv dag!

Vi började med Samhällsprov. Handlade om försäkringar, lån, äktenskaps-/sambolagar samt arv och testamente. Vet inte riktigt hur det gick, för jag och Ingrid läste igenom häftet igår kväll, har ju liksom knappt hunnit innan bara för Bengans dumma jefla ekologiuppgifter.

Sedan var det två timmar svenska B...

Sen var det lunch och direkt efter idrott. Idag skulle vi göra BIP-test (beep-test, hur man nu vill stava det).

DVS. Man springer fram och tillbaka mella två punkter. Man har en CD-skiva, som börjar på nivå ett då man inte behöver springa så fort, sen skall man springa fram och tillbaka ett antal gånger och hinna fram till vändpunkten innan pipet kommer, och så går det lite snabbare för varje nivå.

Sist vi hade bip-test klarade jag 6,1... Denna gång blev det förbättring till 7,4 :) 8 är MVG-gränsen, och när jag hoppat av idag kände jag att jag nog hade klarat det egentligen, för jag hade orkat springa de där 3-4 sträckorna upp till 8:an tror jag... Men jag trodde att vi var på nivå 6 nånstans, och tänkte att jag inte skulle orka två hela nivåer till, KORKAT...  

När jag sedan kom hem efter idrotten vilade jag en stund, och sedan gick jag ner till hundstallet där jag klippte Ronjas dvärpudel Idéfix :) Amerikans Lejonklippning har han, och är jättesnygg i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0