En bok, flera bokar

Idag har vi hunnit med både det ena och det andra :)

Jag var ute och övningskörde med pappa först, och passade då på att köra ut till Råådalens BK, och träna slalom med Soya i 10 minuter. Det gick ganska bra, med tanke på att vi inte kört någon agility alls sen innan jullovet! Det var några "fuskisar" där hon hoppade över en port, men det är bara att jag får stanna med henne i slalomet så går det bra :)

Sen behövde pappa handla, så jag körde ut till Maxi på Råå, och medan han handlade gick jag till djuraffären med Soya. Vi kikade på fiskarna (Soya tyckte bäst om Paronhajarna), och pratade med Jennie som jobbar där och har både stora och små pudlar hemma :)


Sen blev det bråttom hem för att hinnna med bussen ner till stan och möta mamma och Emma. Vi skulle leta mönster till min klänning och även köpa en BH till, för hon som ska sy måste ta måtten med samma BH som jag ska ha då.


Imorgon är det ju trimning/klippning som gäller, springer spaniel är det som skall bli fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0