Stuck in nowhere

Halloj!

Nu har vi påsklov, jag och Soya har faktiskt mest slappat. Tränat lite på nya trix å kollat tv.

Förutom det har jag hunnit ta en körlektion, och imorgon har jag nästa.


Just nu känns det lite hopplöst faktiskt... Det har varit en stooor utveckling från lektion 1, men just nu känns det som jag bara inte kan ta mig vidare. Tror det är enbart mängdträning som krävs nu. Vet inte hur det ska gå till heller.

Idag har jag förresten inhandlat tyg till min och Soyas freestyle-utklädnad! Eftersom min skjorta är grön, ska Soya få en grön "halsduk". Å köpte även ett silvrigt tyg som jag inte riktigt vet hur jag ska använda än, men tyckte det var fint, å det kostade ändå bara 15 kronor (köpte spillbitar).

Nä, måste sova nu, körlektionen börjar 10:40 imorgon, så det blir tidig uppgång för att hinna med Soyas morgonprommis å sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0