Welcome Mr. Röntgen

Japp, ÄNTTLIGEN skall Soya få komma på MR-undersäkning :)

Först skall vi på "förundersökning" den 15 mars kl  14, och sedan blir det röntgen den 17 mars (tar hela dagen tror jag, eftersom det måste fixas massor innan hon kan röntgas o sen ska allt kollas osv.). Så jag kommer missa lite skola, men inte mycket att göra åt saken.

HAH, o de undrade om jag ville att Soya skulle ligga kvar på djursjukhuset från 15-17, eftersomdet var långt till Örkelljunga å sådär... EH, huum, låt mig tänka lite.... NEJ det tyckte jag inte var en bra idé nä... För jag har ju sån jäkla lust att betala hundratals kronor för att Soya ska ligga ensam i en bur och stressa i två dagar -.-



Imorgon ska jag klippa jättegulliga blandisen Kickan :) Hon ser ut som en malteser, fast helt svart, o hon sköter sig alltid jättebra på trimbordet!


O juste, idag har jag tagit mått till balklänningen som skall sys, och även inhandlat skor (Tack mormor!) som skall vara till både student och bal.


Nu ska jag läsa lite i en bok jag håller på med, och sen är det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0