Driving miss Daisy

Galet bra dag!!!!

Fick veta att jag har MVG i alla Dan's ämnen (samhäll, religion och arbetsmiljö & säkerhet), i idrott och hälsa A samt i Projekt och Företagande!

Efter skolan åkte jag ner till pappa för o låna bilen - ska till Landskrona o träna med Soya imorgon efter skolan.


Blev en extratur för att hämta Anya i byn - hon missade bussen. O tanka fick jag göra också, fick ringa pappa o kolla vart knappen till tanklocket satt.. Inte konstig att jag inte hittade den dock - DET FINNS JU INGEN!!!


Soya hade förresten öppnat grinden till rummet idag och hittat på bus inne i foderrummet - provsmakat ur ALLAS fodertunnor. Hon är rätt tjock om magen just nu kan jag säga...

Nä, nu är det snart dags för matlagning, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0