...

Nu har det gått ett ganska bra tag sedan senaste bloggen. Massor att göra i skolan, körlektioner och övningskörning, hundträning osv. tar helt enkelt för mycket tid!

I lördags var vi (jag & Soya) iallafall nere på Landskrona BK och tränade agility. Bra att testa på ny klubb och nya hundar! Vi tränade ihop med en träningsgrupp som Gunilla, med pudlarna Puh & Binks, samt kelpien Gorm tipsade mig om. Gunilla hade med sig två olika banor som vi körde. Gick faktiskt mycket bra, ett litet fnatt drog hon iväg på, men under själva träningstiden, då vi körde ute på banan, var hon helt fokuserad på att följa mig. :)

Får la hoppas på att det går lika bra på tävlingen i Höör på söndag (who am I kidding?!?!).

Igår, söndag, gick jag å Soya först en promenad på stan, tränade även lite freestyletricks på Stortorget, vilket gick jättebra, hon lyssnade bra trots störning. Dock kör hon "stegr" vad jag än säger nu, det är det senaste som lärdes in. Så säger jag sitt blir det stegra, samma sak med snurra, ligg och backa ;)

På eftermiddagen gick jag en vovvepromenad tillsammans med mamma, vi gick till Jordbodalen, och där fick Soya hämta pinnar i vattnet. Skojjigt tyckte hon :)


Idag har jag haft körlektion på eftermiddagen, och imorgon har jag på förmiddagen. Sen åker jag upp till skolan igen. Juste, hundmat måste jag handla innan ocksåden se snart slut, å då bli Soya ledsen ;)

Nu ska jag titta på Navy CIS, smell ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0