Man blir ju förbannad

Hämtade posten i receptionen idag.

Hade fått ett brev i fredags - Folktandvärden Vallås


Öppnar kuvertet, fiskar upp ett papper där det står: "Vi har bokat tid hos tandläkare X X fredagen den 1 oktober kl. 08:00".

Vad saru', saru'? Bokat tid till mig? Hos folktandvården på Vallås?

Nähähäedu, skulle inte tro det va!!!


Läser vidare: "Om tiden inte passar, meddela oss snarast, så ordnar vi en ny tid. Uteblivande debiteras."

Jaha, men om man inte vill ha en ny tid då? Trodde detta var ett fritt land där man fick välja om man ville gå till folktandvården på Vallås eller ej.. Men tydligen inte...

Slängde iallafall iväg ett mail till mailadressen som var angiven på lappen, där jag hälsade att jag inte var det minsta intresserad av att gå till dem för att sköta tänderna, och att jag redan hade en tandläkare i Helsingborg som jag var väldigt nöjd med. Tack och Hej leverpastej typ..
(Å nej, skrev inget otrevligt, skrev bara att de kunde boka av tiden och inte skulle boka in någon ny. Avslutade tillåmed med "Mvh", det ni!).


Låter ju vettigt, att boka in någon på en tid utan att ha frågat först, och sen ska man behöva betala ifall man inte dyker upp på denna tid man inte ens ville ha från början... Pffft! Säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men så gjorde de till mig också och då skrev jag också att jag inte var intresserad. Och så avbokade de det åt mig. Konstigt men ja, du lär märka att MYCKET är konstigt i Halland xD

2010-09-06 @ 23:21:09
URL: http://www.kitobonito.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0