Rapport dag 3

Herrejisses.. Snacka om att det är GALET att börja på högskola... Det är så mycket på en gång att man inte vet vart man ska börja. MÄNGDER med arbete att göra och i två kurser, och man vet inte hur man ska prioritera så det blir mest att man sitter och "ska jag jobba på den ena kursen eller på den andra?". Ingenting blir ju gjort då!!


Skulle sättamig och börja översätta första kapitlet i ena boken, men mådde illa och var alles snurrig i huvudet, så skulle försöka sova en kort stund.. Klockan var då 19-nånting.. Nu är klockan snart 23, och jag vaknade för en lite stund sen och har bara precis hunnit ge Soya mat och rasta henne en snabbis. Tur att jag inte har föreläsning förrän kl 13 imorgon, för jag får ju sätta igång nu och forsätta på mitt arbete... 2 veckor till första duggan bara, och den är på TRE kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0